today-is-a-good-day
19.1 C
Athens

H Uber, η Deliveroo και το deal των +2 δισ. δολαρίων

Σύμφωνα με πληροφορίες ανθρώπων που βρίσκονται κοντά στις δύο εταιρείες, η Uber έχει ξεκινήσει τις συνομιλίες για την εξαγορά της εταιρείας διανομής τροφίμων Deliveroo, με την συμφωνία να υπολογίζεται πως θα αφαιρέσει από τα ταμεία της Uber αρκετά δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Deliveroo, με έδρα το Λονδίνο, θα εκτιμηθεί αρκετά πάνω από τα 2 δισ. δολάρια και με την απόκτηση της, η Uber θα μπει δυνατά στην Ευρωπαϊκή αγορά διανομής τροφίμων, κάτι που αποτελεί εδώ και καιρό διακαή στόχο της εταιρείας. Αν και η προσφορά που πρόκειται να κάνει η Uber δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή θα πρέπει να είναι αρκετά πάνω από την αποτίμηση των 2 δισ. δολαρίων που έχει γίνει για την Deliveroo.

Παρά το γεγονός πως η προσφορά θα κάνει τους ανθρώπους της Deliveroo αρκετά πιο πλούσιους, η συμφωνία δεν μπορεί ακόμα να θεωρηθεί εξασφαλισμένη καθώς στην Deliveroo είναι προβληματισμένοι για την απώλεια της ανεξαρτησίας της εταιρείας, όπως αποκαλύπτουν οι ίδιες πηγές και τις οποίες επικαλείται το Bloomberg.

Από την μεριά της Uber και σύμφωνα με τα λεγόμενα του Διευθύνοντα Σύμβουλου της εταιρείας Dara Khosrowshahi, η είσοδος στην αγορά διανομής τροφίμων είναι βασική προτεραιότητα της εταιρείας στο δρόμο για την δημόσια εγγραφή της και θα υπάρξουν και άλλες κινήσεις για εξαγορά παρόμοιων εταιρειών. Η Deliveroo είναι μια από τις μεγαλύτερες νεοσύστατες επιχειρήσεις στην Ευρώπη και τον προηγούμενο χρόνο άντλησε περίπου 480 εκατ. δολάρια από επενδυτές όπως οι Fidelity Investments και T. Rowe Price Group Inc, ενώ θεωρείται άμεσος και κύριος ανταγωνιστής της αντίστοιχης υπηρεσίας της Uber, της Uber Eats.

Αυτή δεν θα είναι η πρώτη φορά που οι δρόμοι των δύο εταιρειών διασταυρώνονται, καθώς η Deliveroο είχε ξεκινήσει αντίστοιχες συνομιλίες με την SoftBank οι οποίες τελικά δεν τελεσφόρησαν καθώς η SoftBank προτίμησε να μπει στην Uber. Μια εξαγορά δυνητικά θα βοηθούσε και τις δύο εταιρείες, καθώς η Uber έχει μεγαλύτερο αποτύπωμα στην αγορά των ΗΠΑ, μια αγορά στην οποία η Deliveroo δεν έχει καταφέρει ακόμα να μπει, καθώς ήταν προσανατολισμένη στην Ευρώπη, έχοντας παρουσία σε πάνω από 200 πόλεις.

 

Πηγή: emea.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ